9 Ocak 2011 Pazar

b'iz

geçip giden birşeyler var.beni ,benden alan ,beni bana veren,beni ağlatan,beni güldüren,beni pişman ettiren ama nedense hep benimle uğraşan birşeyler var.işte bu hayat...

bu sabah dünün sabahı yarın da bugünün sabahı olacak.bu sabah dün gecenin sabahı aslında.her gün yeni bir gün değil bazen,öncelerinden arta kalan,bir dünün devamı aslında..

onun yeni bir gün olmasını sağlamak sadece bizim elimizde.geçip gidiyor işte zaman.tutsan tutulmaz atsan atılmaz...

bırakın hüzünler koynumuzda uyusun ama doğan güneş bir tebessüm olsun içimizde bizi bize bağlayan bir yol olsun.

yaşıyorum diyebilmeli insan,ne kadar duyguları buz tutsada direnmeli hayata.

sanki herşey avuçlarında eriyordur bazen ,kaçsa kaçamaz ,sussa susamaz,konuşsa anlayan olmaz..çıkış yolu nerede bakar durur..çok kolay aslında,yol sizsiniz..yol, sizin içiniz..

bekler durursunuz gelecek,gelecek bir gün diye.beklerken geçer gider zaman ama bir bakmışsınız ki siz hala aynı yerde duruyorsunuz.ne faydası vardır ki bunun, siz sizden vazgeçerken o kendine yeni bir ben yaratmaktadır bile.bırakın konuşsun içiniz sizde biliyorsunuz aslında herşeyi korkmayın dinleyin kendinizi..acıyı yaşayın yaşayın ki görün..zaman geçer , herkes gider, bir siz kalırsınız elinizde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder